✓ Grote maten heren fashion ✓ Past het niet, dan ruil je gratis ✓ Uitstekende service
📨 info@bigmensfashion.nl
✓ Grote maten heren fashion ✓ Past het niet, dan ruil je gratis ✓ Uitstekende service
📨 info@bigmensfashion.nl
✓ Grote maten heren fashion ✓ Past het niet, dan ruil je gratis ✓ Uitstekende service
📨 info@bigmensfashion.nl
Nee, wij hebben geen fysieke winkel.
Jouw nieuwe kleding bestel je gemakkelijk in de Bigmensfashion shop.
Elke werkdag worden alle bestelling verstuurd tot 22.00 uur ‘s avonds.
Bij elk artikel staat een maattabel weergegeven.
Aan de hand hiervan kun je de juiste maat bepalen.
Een deel van ons assortiment kunnen wij nabestellen. Hiervoor kunnen eventuel wel levertijden gelden.
Stel jouw vraag via info@bigmensfashion.nl onder vermelding van het gewenste product, kleur en maat.
Wij zoeken de mogelijkheden graag voor je uit.
In het Bigmensfashion account worden al jouw bestellingen en retouren geregistreerd.
Hierdoor heb je altijd een realtime overzicht in de status van jouw bestellingen en retouren.
Tevens kun je gemakkelijk terug zien welk artikel van welk merk je in welke maat hebt besteld.
Op de website maak je gemakkelijk een account aan met jouw emailadres en een wachtwoord.
Rechts bovenaan de site vind je het account icoon.
Als eerste op de hoogte van alle Bigmensfashion nieuwtjes zoals nieuwe producten an acties.
Dan meld je je aan voor de nieuwsbrief. Dit doe je eenvoudig rechts onderaan op de website.
Wil jij niet meer als eerste op de hoogte zijn van alle Bigmensfashion nieuwtjes.
In de nieuwsbrief kun je afmelden (onder aan de nieuwsbrief) door op ‘uitschrijven van de lijst’ te klikken.
!! Let op: In verband met magazijn verhuizing kan er op dit moment een vertraging zijn in de order verwerking !!
Elke werkdag versturen wij alle bestellingen. Je ontvangt van ons een bevestiging met track & trace code.
Nadat jouw bestelling is betaald en goed is afgerond ontvang je hiervan een bevestiging in jouw mailbox.
Check hiervoor ook jouw spambox. Geen bevestiging ontvangen, dan is er waarschijnlijk een fout gemaakt in het emailadres.
Neem contact met ons op via info@bigmensfashion.nl met het verzoek jouw emailadres te controleren en/of te wijzigen.
Zodra je jouw bestelling succesvol hebt geplaatst ontvang je een bevestiging hierin word de factuur als pdf bestand meegestuurd.
Zodra een bestelling is betaald en afgerond word deze direct doorgegeven aan ons magazijn.
Een artikel toevoegen of wijzigen naar een andere maat is helaas niet meer mogelijk.
Zodra jouw bestelling is betaald en afgerond word deze direct doorgegeven aan ons magazijn en word zo spoedig mogelijk verstuurd.
Annuleren lukt dan helaas niet meer. Een ontvangen bestelling kun je wel altijd gratis retourneren.
Uiteraard kun een een bestelling plaatsen als je niet in Nederland woont.
Dagelijks versturen wij binnen Nederland en daarbuiten.
Kies voor een betalingsmethode die vanuit het buitenland word ondersteund, zoals bijvoorbeeld Paypal of Creditcard.
!! Let op: In verband met magazijn verhuizing kan er een vertraging zijn in de order verwerking !!
Elke werkdag worden alle bestelling verstuurd.
Soms zijn er artikelen die nageleverd worden door de leverancier, waardoor jouw bestelling misschien vertraging heeft opgelopen.
Onze klantenservice zoekt graag uit wat de status is van jouw bestelling.
Stuur een email naar info@bigmensfashion.nl onder vermelding van jouw ordernummer en de orderstatus.
Een deel van ons assortiment kunnen wij nabestellen. Hiervoor kunnen eventuel wel levertijden gelden.
Stel jouw vraag via info@bigmensfashion.nl onder vermelding van het gewenste product, kleur en maat.
Wij zoeken de mogelijkheden graag voor je uit.
De standaard bezorgkosten bedragen € 4,99 inclusief btw. Bestellingen boven € 99,- worden gratis verstuurd.
Je kunt bij het afronden van jouw bestelling elk gewenst afleveradres opgeven.
Binnen Nederland worden alle bestellingen bezorgt door GLS.
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan GLS ontvang je hiervan een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste gegevens. Zodra jouw bestelling verstuurd is kunnen wij hierin geen wijzigingen meer aanbrengen. Is jouw bestelling nog niet verstuurd, neem dan so snel mogelijk contact met ons op via info@bigmensfashion.nl
Onder vermelding van het ordernummer geef je de juiste gegevens via email aan ons door.
Wij doen onze uiterste best om jouw onjuiste gegevens te wijzigen in de juiste gegevens.
!! Let op: In verband met magazijn verhuizing kan er een vertraging zijn in de order verwerking !!
Elke werkdag worden alle bestellingen verstuurd vanuit ons centrale magazijn.
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan GLS ontvang je hiervan een verzendbevestiging met track & trace code.
De uiteindelijke levering is uiteraard ook afhankelijk van de werkdruk bij de transporteur.
Door een email te sturen naar info@bigmensfashion.nl onder vermelding van het ordernummer kunnen wij jouw order status checken.
Bij de verzendbevestiging heb je een track & trace code ontvangen.
Hiermee kun je het pakket volgen tot de uiteindelijke aflevering.
Hiervoor zal een procedure opgestart moeten worden via GLS.
Geef via info@bigmensfashion.nl jouw ordernummer, track & trace code en juiste aflevergegevens door.
Wij zullen zo spoedig mogelijk de procedure voor je opstarten.
Via email houden wij je hiervan op de hoogte.
Bij Bigmensfashion kun je altijd jouw bestelde artikelen ruilen of retourneren.
Maak hiervoor gebruik van ons een PostNL retourlabel. Via email info@bigmensfashion.nl vraag je een retourlabel aan, vermeld altijd jouw persoonlijke gegevens en ordernummer bij.
Bij Bigmensfashion kun je altijd gratis retourneren.
Vraag hiervoor een PostNL retourlabel aan via email info@bigmensfashion.nl vermeld altijd jouw persoonlijke gegevens en ordernummer.
Verpak de artikelen netjes in de juiste originele verpakkingen.
Let hierbij ook op het juiste artikel in het juiste zakje.
Hierdoor word voorkomen dat er achterstand oploopt in het retourproces.
Via ons email info@bigmensfashion.nl vraag je een gratis retourlabel aan.
Vermeld hierbij altijd jouw persoonlijke gegevens en ordernummer.
Print het label uit of laat het scannen door een PostNL medewerker.
Bewaar de track & trace code voor jouw eigen administratie.
Retourneer de te ruilen artikelen, door deze netjes verpakt in de originele verpakkingen te versturen met het gratis PostNL verzendlabel die je aanvraagt via email info@bigmensfashion.nl
Plaats een nieuwe bestelling in de Bigmensfashion webshop met de juiste maten en/of artikelen.
De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.
De verwerkngstijd van retouren bedraagt circa 5 werkdagen.
In drukke periodes kan soms de verwerkingstijd uitlopen met enkele werkdagen.
Zodra jouw retour verwerkt is ontvang je hiervan een bevestiging.
Het aankoopbedrag word geretourneerd op de wijze van betaling.
Heb je betaald via AfterPay, Ideal, Paypal of Creditcard, dan word hierop het aankoopbedrag geretourneerd.
In vele gevallen kunnen wij deze achteraf nog verrekenen.
Stuur een emailbericht naar info@bigmensfashion.nl onder vermelding van jouw ordernummer en de mededeling dat je de kortingscode bent vergeten.
Je kunt de bestelling betalen via onze online betaalserver.
Deze kent de betalingsmogelijkheden: Ideal, AfterPay, Paypal en Creditcard.
Voor betaling via AfterPay brengt Bigmensfashion € 0,95 in rekening voor administratiekosten.
Na ontvangst van jouw bestelling ontvang je van AfterPay per email een betaaloverzicht.
Door de AfterPay app te downloaden ben je altijd op de hoogte van jouw AfterPay facturen.
Retourzendingen worden ook in het betaaloverzicht verwerkt, hier kan wel een aantal werkdagen over heen gaan.
Via de AfterPay app heb je altijd een actueel overzicht van jouw facturen en betalingen.
Zodra jouw retourzending is verwerkt ontvang je hiervan een bevestiging.
Op dat moment word ook aan AfterPay de wijziging doorgegeven, hier kan een aantal werkdagen tijdverwerking in zitten.
Is de wijziging nog steeds niet verwerkt, neem dan contact met ons op via info@bigmensfashion.nl
Stuur een emailbericht onder vermelding van jouw ordernummer en de mededeling dat jouw retour nog niet verrekend is door AfterPay.
Onze klantenservice neemt contact op met AfterPay voor een juiste verwerking.
De meest gestelde vragen omtrent AfterPay staan op: www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/
Email: klantenservice@afterpay.nl Telefoon: 020-7230270
Vraag nu jouw persoonlijke kortingscode op!