- Verzending tot 22.00 uur
- Gemakkelijk thuis passen
- Niet goed, gratis ruilen
📨 info@bigmensfashion.nl
Veelgestelde vragen
Algemeen
Heeft Bigmensfashion ook een winkel
Nee, wij hebben geen fysieke winkel.
Jouw nieuwe kleding bestel je gemakkelijk in de Bigmensfashion shop.
Elke werkdag worden alle bestelling verstuurd tot 22.00 uur ‘s avonds.
Hoe bepaal ik mijn maat
Bij elk artikel staat een maattabel weergegeven.
Aan de hand hiervan kun je de juiste maat bepalen.
Ik wil een artikel bestellen wat niet meer op voorraad is
Een deel van ons assortiment kunnen wij nabestellen. Hiervoor kunnen eventuel wel levertijden gelden.
Stel jouw vraag via info@bigmensfashion.nl onder vermelding van het gewenste product, kleur en maat.
Wij zoeken de mogelijkheden graag voor je uit.
Waarom is een account handig
In het Bigmensfashion account worden al jouw bestellingen en retouren geregistreerd.
Hierdoor heb je altijd een realtime overzicht in de status van jouw bestellingen en retouren.
Tevens kun je gemakkelijk terug zien welk artikel van welk merk je in welke maat hebt besteld.
Hoe maak ik een account aan
Op de website maak je gemakkelijk een account aan met jouw emailadres en een wachtwoord.
Rechts bovenaan de site vind je het account icoon.
Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief
Als eerste op de hoogte van alle Bigmensfashion nieuwtjes zoals nieuwe producten an acties.
Dan meld je je aan voor de nieuwsbrief. Dit doe je eenvoudig rechts onderaan op de website.
Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen
Wil jij niet meer als eerste op de hoogte zijn van alle Bigmensfashion nieuwtjes.
In de nieuwsbrief kun je afmelden (onder aan de nieuwsbrief) door op ‘uitschrijven van de lijst’ te klikken.
Bestellen
Wanneer word mijn bestelling bezorgd
Elke werkdag versturen wij alle bestellingen tot 22.00 uur ‘s avonds.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling
Nadat jouw bestelling is betaald en goed is afgerond ontvang je hiervan een bevestiging in jouw mailbox.
Check hiervoor ook jouw spambox. Geen bevestiging ontvangen, dan is er waarschijnlijk een fout gemaakt in het emailadres.
Neem contact met ons op via info@bigmensfashion.nl met het verzoek jouw emailadres te controleren en/of te wijzigen.
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling
Zodra je jouw bestelling succesvol hebt geplaatst ontvang je een bevestiging hierin word de factuur als pdf bestand meegestuurd.
Kan ik een artikel aan mijn afgeronde bestelling toevoegen
Zodra een bestelling is betaald en afgerond word deze direct doorgegeven aan ons magazijn.
Een artikel toevoegen of wijzigen naar een andere maat is helaas niet meer mogelijk.
Kan ik mijn bestelling annuleren
Zodra jouw bestelling is betaald en afgerond word deze direct doorgegeven aan ons magazijn en word zo spoedig mogelijk verstuurd.
Annuleren lukt dan helaas niet meer. Een ontvangen bestelling kun je wel altijd gratis retourneren.
Kan ik een bestelling plaatsen als ik niet in Nederland woon
Uiteraard kun een een bestelling plaatsen als je niet in Nederland woont.
Dagelijks versturen wij binnen Nederland en daarbuiten.
Kies voor een betalingsmethode die vanuit het buitenland word ondersteund, zoals bijvoorbeeld Paypal of Creditcard.
Waarom is mijn bestelling er nog niet
Elke werkdag worden alle bestelling tot 22.00 uur verstuurd.
Soms zijn er artikelen die nageleverd worden door de leverancier, waardoor jouw bestelling misschien vertraging heeft opgelopen.
Onze klantenservice zoekt graag uit wat de status is van jouw bestelling.
Stuur een email naar info@bigmensfashion.nl onder vermelding van jouw ordernummer en de orderstatus.
Ik wil een artikel bestellen wat niet meer op voorraad is
Een deel van ons assortiment kunnen wij nabestellen. Hiervoor kunnen eventuel wel levertijden gelden.
Stel jouw vraag via info@bigmensfashion.nl onder vermelding van het gewenste product, kleur en maat.
Wij zoeken de mogelijkheden graag voor je uit.
Verzending en levering
Hoeveel bedragen de bezorgkosten
De standaard bezorgkosten bedragen € 6,04 inclusief btw. Bestellingen boven € 99,- worden gratis verstuurd.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen
Je kunt bij het afronden van jouw bestelling elk gewenst afleveradres opgeven.
Hoe word mijn bestelling bezorgt
Binnen Nederland worden alle bestellingen bezorgt door DHL.
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan DHL ontvang je hiervan een verzendbevestiging met een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Ik heb een fout gemaakt in het afleveradres
Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste gegevens. Zodra jouw bestelling verstuurd is kunnen wij hierin geen wijzigingen meer aanbrengen. Is jouw bestelling nog niet verstuurd, neem dan so snel mogelijk contact met ons op via info@bigmensfashion.nl
Onder vermelding van het ordernummer geef je de juiste gegevens via email aan ons door.
Wij doen onze uiterste best om jouw onjuiste gegevens te wijzigen in de juiste gegevens.
Wat is de levertijd van mijn bestelling
Elke werkdag worden alle bestellingen tot 22.00 uur verstuurd vanuit ons centrale magazijn.
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan DHL ontvang je hiervan een verzendbevestiging met track & trace code.
De uiteindelijke levering is uiteraard ook afhankelijk van de werkdruk bij de transporteur.
Door een email te sturen naar info@bigmensfashion.nl onder vermelding van het ordernummer kunnen wij jouw order status checken.
Mijn bestelling is verstuurd maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Bij de verzendbevestiging heb je een track & trace code ontvangen.
Hiermee kun je het pakket volgen tot de uiteindelijke aflevering.
Volgens de track & trace code is mijn bestelling bezorgt, maar deze is niet bezorgt
Hiervoor zal een procedure opgestart moeten worden via DHL.
Geef via info@bigmensfashion.nl jouw ordernummer, track & trace code en juiste aflevergegevens door.
Wij zullen zo spoedig mogelijk de procedure voor je opstarten.
Via email houden wij je hiervan op de hoogte.
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren
Bij Bigmensfashion kun je altijd jouw bestelde artikelen ruilen of retourneren.
Maak hiervoor gebruik van ons retourportal. Gebruik als referentienummer jouw ordernummer.
www.bigmensfashion.nl/retour
Is retourneren gratis
Bij Bigmensfashion kun je altijd gratis retourneren.
Maak hiervoor gebruik van ons retourportal.
www.bigmensfashion.nl/retour
Ik wil artikelen retourneren
Verpak de artikelen netjes in de juiste originele verpakkingen.
Let hierbij ook op het juiste artikel in het juiste zakje.
Hierdoor word voorkomen dat er achterstand oploopt in het retourproces.
Via ons retourportal www.bigmensfashion.nl/retour maak je een gratis DHL retourlabel aan.
Gebruik als referentienummer jouw ordernummer.
Print het label uit of laat het scannen door een DHL medewerker.
Bewaar de track & trace code voor jouw eigen administratie.
Ik wil artikelen ruilen voor een andere maat
Retourneer de te ruilen artikelen, door deze netjes verpakt in de orginele verpakkingen te versturen met het gratis verzendlabel die je aanmaakt op ons retourportal www.bigmensfashion.nl/retour
Plaats een nieuwe bestelling in de Bigmensfashion webshop met de juiste maten en/of artikelen.
Wat is de retourtermijn
De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.
Hoe snel word mijn retourzending verwerkt
De verwerkngstijd van retouren bedraagt circa 5 werkdagen.
In drukke periodes kan soms de verwerkingstijd uitlopen met enkele werkdagen.
Krijg ik een bevestiging van mijn verwerkte retour
Zodra jouw retour verwerkt is ontvang je hiervan een bevestiging.
Het aankoopbedrag word geretourneerd op de wijze van betaling.
Heb je betaald via AfterPay, Ideal, Paypal of Creditcard, dan word hierop het aankoopbedrag geretourneerd.
Betalen
Ik ben mijn kortingscode vergeten
In vele gevallen kunnen wij deze achteraf nog verrekenen.
Stuur een emailbericht naar info@bigmensfashion.nl onder vermelding van jouw ordernummer en de mededeling dat je de kortingscode bent vergeten.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen
Je kunt de bestelling betalen via onze online betaalserver.
Deze kent de betalingsmogelijkheden: Ideal, AfterPay, Paypal en Creditcard.
Hoe werkt AfterPay
Voor betaling via AfterPay brengt Bigmensfashion € 0,95 in rekening voor administratiekosten.
Na ontvangst van jouw bestelling ontvang je van AfterPay per email een betaaloverzicht.
Door de AfterPay app te downloaden ben je altijd op de hoogte van jouw AfterPay facturen.
Retourzendingen worden ook in het betaaloverzicht verwerkt, hier kan wel een aantal werkdagen over heen gaan.
Via de AfterPay app heb je altijd een actueel overzicht van jouw facturen en betalingen.
Mijn retourzending is niet verwerkt in het AfterPay overzicht
Zodra jouw retourzending is verwerkt ontvang je hiervan een bevestiging.
Op dat moment word ook aan AfterPay de wijziging doorgegeven, hier kan een aantal werkdagen tijdverwerking in zitten.
Is de wijziging nog steeds niet verwerkt, neem dan contact met ons op via info@bigmensfashion.nl
Stuur een emailbericht onder vermelding van jouw ordernummer en de mededeling dat jouw retour nog niet verrekend is door AfterPay.
Onze klantenservice neemt contact op met AfterPay voor een juiste verwerking.
Hoe neem ik contact op met AfterPay
De meest gestelde vragen omtrent AfterPay staan op: www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/
Email: klantenservice@afterpay.nl Telefoon: 020-7230270